Aktuality -> IT Business - 3. 11. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Marek Gešo je novým ředitelem marketingu společnosti Softec

Marek GešoKonzul­tač­ně-soft­wa­ro­vá společ­nost Softec oznámila příchod nového marke­tin­go­vé­ho ředitele. Stal se jím Marek Gešo (48), který do firmy přichází z Accenture, kde také působil jako ředitel marke­tin­gu a komu­ni­ka­ce pro sedm zemí střední a východní Evropy.



Gešo je absolventem Národohospodářské fakulty Ekonomické univerzity v Bratislavě a do Softecu si přináší více než dvacetileté zkušenosti z působení ve společnosti Accenture, kam firmy nastoupil v roce 1998 ještě jako student a od roku 2000 zde zastával různé pozice v segmentech B2B, korporátní komunikace a B2C employer brandingu a náborového marketingu.

V Softecu bude jeho hlavním úkolem posílení značky firmy jako preferovaného poskytovatele technologických služeb a řešení pro velké firmy a vládní organizace v regionu i jako atraktivního zaměstnavatele pro technologické nadšence.

Foto: Softec


 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.