facebook LinkedIN LinkedIN - follow
18. 2. 2008

Mapy západní Evropy na SD kartě Prestigio

Prestigio rozšířilo svoji produktovou nabídku o SD karty s aktualizovanými mapovými podklady západní Evropy. Pomocí těchto karet si mohou uživatelé GPS navigací snadno rozšířit oblast jejich využití. Karta obsahuje aktualizované mapové podklady, které poskytují detailní informace o městech, silničních spojeních, názvech ulic, číslech budov a poštovních směrovacích číslech. Mapové podklady dodala společnost TeleAtlas a jejich součástí je rovněž velké množství různých bodů zájmu jako jsou restaurace, ubytování, atrakce, možnosti zábavy, nákupy, lékařská pomoc, poštovní služby, čerpací stanice apod.
SD karta je plně kompatibilní s GPS navigačními zařízeními Prestigio, která už při zakoupení obsahují předinstalované mapy východní Evropy.


Parametry SD karty:

  • Mapové podklady TeleAtlas pro: Rakousko, Belgii, Dánsko, Francii, Finsko, Německo, Irsko, Itálii, Lucembursko, Nizozemí, Norsko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velkou Británii (včetně britských PSČ).
  • Kapacita: 1 GB.
  • Plně kompatibilní s Prestigio GeoVision 350 a Prestigio GeoVision 430.

Koncová doporučená cena SD karty je 1576 Kč bez DPH.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.