facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 6. 2007

Malý samostatný Gigabit Ethernet přepínač

10408XP_724.jpgSpolečnost Allied Telesis představila AT-10408XP, nový Gigabit Ethernet přepínač na 3. vrstvě, který agreguje osm 10GbE přepínaných portů. Nový 1RU vysoký přepínač se od ostatních produktů pro trh 10GbE agregace liší právě svými malými rozměry a provedením samostatného zařízení. Mezi další vlastnosti patří použití standardizovaných XFP modulů a umístění všech osmi portů na snadno přístupném čelním panelu.

Nový přepínač umožňuje výběr z řady samostatně prodávaných standardizovaných XFP modulů a propojení různých zařízení prostřednictvím optické kabeláže. Díky tomu, že jsou všechny moduly „hot swap“ a na čelním panelu, lze snadno a rychle realizovat všechny upgrady či změny. Nový AT-10408XP je plně vybavený přepínač na 3. vrstvě, zajišťující směrování na rychlosti média a všechny standardní funkce na 3. vrstvě, včetně RIP (Routing Information Protocol) a OSPF (Open Shortest Path First). Zajišťuje rovněž robustní zabezpečení s IEEE 802.1x autorizací pomocí RADIUS serveru, takže přístup do sítě získají pouze autorizovaní uživatelé.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.