Aktuality -> Hardware - 6. 10. 2010

Malá firemní mfp Konica Minolta s faxem

Nové multifunkční zařízení Konica Minolta 240f je určeno pro středně velké kanceláře a kombinuje v sobě funkce čb tiskárny, kopírky, skeneru a faxu s rychlostí tisku či kopírování až 24 stran A4 za minutu (oboustranně 13 listů za minutu). Multifunkce je vybavena přehledným dotykovým displejem s úhlopříčkou 5,7", který usnadňuje ovládání i technicky méně zdatným uživatelům. Barevné skenování je možné rychlostí 20 stran za minutu, v případě černobílého skenování dosahuje stroj rychlosti 30 str./min.



Mimo vybavení zaujme nové zařízení především svými kompaktními rozměry a snadnou obsluhou, která je podpořena kompletní českou lokalizací jak stroje, tak obslužného softwaru. Při vývoji 240f se Konica Minolta soustředila na běžné potřeby většiny kanceláří. V nabídce tak najdeme automatický oboustranný tisk, změnu měřítka, možnost kopírování více stran na jednu a další užitečné funkce.
Standardní zásobník pojme 550 listů s možností rozšíření až na 1050 listů a toner má výtěžnost 16 000 stran tisku. Díky těmto parametrům může KM 240f snadno posloužit i větším pracovním skupinám, bez nutnosti každodenní péče. Součástí výbavy je také USB rozhraní přístupné z přední strany, které umožňuje přímý tisk dokumentů anebo naopak jejich ukládání na USB paměťové zařízení. Fax pracuje se 128 MB paměti, které umožňují uložit přes 4000 tiskových stran a rozsáhlou adresní knihu. Nezbytnou funkcí je odesílání faxů přímo z počítače uživatele, ty se odesílají podobně jako e-mail.
Standardní síťové rozhraní umožňuje integrovat KM 240f do většiny firemních sítí, kompatibilita zařízení je zajištěna pro prostředí systémů Windows, Mac, Linux a Citrix. Správa uživatelů, SSL komunikace, filtrování portů a podpora Active Directory usnadňují zabezpečení přenosu tiskových dat. Volitelně je možné multifunkci vybavit bezpečnostní CF kartou, s níž lze uzamknout a zabezpečit všechny dokumenty uložené ve stroji.

 


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.