facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 3. 6. 2014

Lucia Belková je novou obchodní ředitelkou Microsoftu

Microsoft v České republice jmenoval novou obchodní ředitelku pro významné zákazníky a partnery. S platností od 1. května 2014 se jí stala Lucia Belková, která bude zodpovědná za rozvíjení stávajících obchodních vztahů, hledání nových příležitostí a vytváření obchodních strategií. Microsoft o tom informoval tento týden.



Jsem ráda ze přicházím do Microsoftu v tak zajímavém období, kdy trh i zákazníci prochází výraznou transformací. Osobně transformaci vnímám jako šanci dělat věci lépe, efektivněji a Microsoft má v této dynamické době co nabídnout,“ uvedla Belková, která do Microsoftu přichází po 15letém působení v IBM Česká Republika, kde zastávala řadu klíčových pozic v SMB a Softwarové divizi. V posledním období byla zodpovědná za prodej cloudových řešení v regionu střední a východní Evropy. Má zkušenosti s řízením obchodu, velkých zakázek a vytvářením obchodních strategií včetně významných obchodních transformací.

 

Lucia vystudovala obchodní fakultu na Ekonomické Univerzitě v Bratislavě a ve volném čase se věnuje čtení, sportu a cestování.

 

foto: Lucia Belková, Microsoft


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.