Aktuality -> IT společnost - 20. 11. 2014

Lubor Vokrouhlický je marketingovým ředitelem Ness Czech

Společnost Ness má nového marketingového ředitele. Stal se jím Lubor Vokrouhlický, který dříve působil na stejné pozici ve společnosti Adastra. Na starosti bude mít posilování obrazu Ness Technologies jako lídra v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb.



Lubor Vokrouhlický je absolventem dvouletého programu „Leadership Development“ a v současné době studuje na Vysoké škole ekonomie a managementu mezinárodní marketing. Mezi jeho záliby patří nové technologie a sport, zejména potápění, lyžování a sportovní lezení. Ve volném čase se věnuje vzdělávacímu projektu pro děti, v rámci kterého vydal knihu, kterou zdarma rozdává v nemocnicích a dětských centrech.

 

Vokrouhlický do Nessu přišel ze společnosti Adastra, kde po dva roky zastával funkci ředitele marketingu. Předtím působil pět let ve společnosti IBM jako Brand System Leader a Direct Marketing Manager. V minulosti se podílel například na kampani IBM smarter planet.

 

foto: Lubor Vokrouhlický, archiv Ness


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.