facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 20. 11. 2014

Lubor Vokrouhlický je marketingovým ředitelem Ness Czech

Společnost Ness má nového marketingového ředitele. Stal se jím Lubor Vokrouhlický, který dříve působil na stejné pozici ve společnosti Adastra. Na starosti bude mít posilování obrazu Ness Technologies jako lídra v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb.



Lubor Vokrouhlický je absolventem dvouletého programu „Leadership Development“ a v současné době studuje na Vysoké škole ekonomie a managementu mezinárodní marketing. Mezi jeho záliby patří nové technologie a sport, zejména potápění, lyžování a sportovní lezení. Ve volném čase se věnuje vzdělávacímu projektu pro děti, v rámci kterého vydal knihu, kterou zdarma rozdává v nemocnicích a dětských centrech.

 

Vokrouhlický do Nessu přišel ze společnosti Adastra, kde po dva roky zastával funkci ředitele marketingu. Předtím působil pět let ve společnosti IBM jako Brand System Leader a Direct Marketing Manager. V minulosti se podílel například na kampani IBM smarter planet.

 

foto: Lubor Vokrouhlický, archiv Ness


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.