facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 21. 4. 2008

Logos posiluje top management

Konzultační a technologická společnost Logos posílila svůj top manažerský tým v klíčových segmentech financí a telco. O obchodní aktivity pro oblast finančnictví se vedle svých současných úkolů bude starat David Ženčák, stávající výkonný ředitel pro obchod a rozvoj společnosti Logos. Výkonným ředitelem pro obchod a rozvoj v oblasti telekomunikací se stal Miloš Tkáčik. David Ženčák rozšíří svou odpovědnost o obchodní aktivity pro oblast finančnictví. Úkoly spojené s rozšířením jeho odpovědnosti jsou zaměřeny na veškeré obchodní aktivity společnosti Logos spojené se zakázkami pro banky, pojišťovny a další finanční instituce. Ve společnosti působí David od roku 2002. Do jmenování na pozici ředitele obchodu působil postupně jako analytik, šéf oddělení konzultací a analýz a projektový manažer. Mezi jeho záliby patří v první řadě dcera Anetka. Pokud zbude čas tak i přístrojové potápění a fotografování pod vodou, odchov ryb z jezera Tanganika a návrhy japonských zahrad.



Výkonným ředitelem společnosti Logos pro segment telekomunikací se stal Miloš Tkáčik, který na nově vytvořené místo postoupil z pozice Senior Manager zákaznického týmu Telco. Na nové pozici bude odpovědný za řízení veškerých obchodních aktivit společnosti, v oblasti telekomunikací. Svou kariéru zahájil v Logosu v roce 2001 jako Account Manager. Mezi jeho záliby patří chození po horách, cyklistika a od ledna letošního roku i dcera Ema.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.