Aktuality -> Hardware - 20. 7. 2006

Logitech modernizuje řadu QuickCam

WebkameryLogitech629.jpgSpolečnost Logitech představila webovou kameru QuickCam Ultra Vision, která nabízí věrný zážitek z video hovorů s dvojnásobnou čistotou obrazu, než jakou poskytují typické webové kamery. I v nepříznivých podmínkách osvětlení (nedostatek nebo naopak nadbytek světla) poskytuje webová kamera QuickCam Ultra Vision vynikající výkon díky nové technologii Logitech RightLight 2, která inteligentně přizpůsobuje nastavení obrazu kamery v závislosti na prostředí, v němž se používá. Kamera je osazena snímacím senzorem s rozlišením 1,3 megapixelu a podporuje formát obrazu s vysokým rozlišením (High-Definition – HD).

Logitech současně vylepšil i ostatní členy své řady webových kamer a obohatil je o nové technologie a funkce. Také modely QuickCam Fusion, QuickCam Sphere a QuickCam Pro 5000 jsou nyní vybaveny technologií Logitech RightLight 2 a schopností zaznamenávat HD video. Všechny nové webové kamery jsou vybaveny přepracovaným softwarem QuickCam, který je doplněn o nové uživatelské rozhraní, jež využívá ovládání pomocí ikon a usnadňuje tak přístup ke všem nastavením kamer a jejich funkcím, včetně oblíbeného softwaru Logitech Video Effects.
Všechny modernizované verze webových kamer budou k dispozici v Americe a Evropě od začátku srpna. QuickCam Sphere MP bude k dostání v ČR za doporučenou maloobchodní cenu 3.690 Kč , kamera QuickCam Fusion za 2.690 Kč, kamera QuickCam Pro 5000 za 2.290 Kč a kamera střední třídy QuickCam Communicate za 1.390 Kč. Uvedené ceny jsou s DPH.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.