- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (28)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (86)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Logio se stalo součástí ABRA Holdingu a plánuje expanzi do zahraničí
Společnost Logio, která je významnou firmou v oblasti Supply Chain Managementu, se stala součástí česko-německé investiční skupiny ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií. Logio dodává své poradensko-technologické služby největším firmám u nás, jako je například Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, Rohlík, DM drogerie nebo Albert. Jako součást ABRA Holdingu plánuje Logio posílit vývoj vlastních produktů a expanzi na evropské trhy.
Logio posílí skupinu, do které patří ABRA Software, INEKON SYSTEMS a FLORES. ABRA Holding získá ve společnosti Logio prostřednictvím rozsáhlé investice 75procentní podíl, její vedení ovšem zůstane nadále v rukou současného managementu.
„Máme společný pohled na budoucnost, což je pro nás při výběru partnerů zásadní. Navíc produkty a služby Logio dále organicky rozvíjejí portfolio naší skupiny,“ říká Jaroslav Řasa, CEO a spolumajitel ABRA Holding (na úvodním snímku druhý zleva).
Logio působí na trhu více než dvacet let. V uplynulých letech pracovalo často pro zahraniční klienty nebo nadnárodní firmy, typicky v oblasti automotive, FMCG a plánování výroby. Nyní by se společnost ráda více zaměřila na expanzi a získávání zakázek ze zahraničí.
„V první fázi se zaměříme na vylepšení produktu tak, aby odpovídal potřebám německy mluvících zemí, a následně budeme expandovat i do jiných států Evropy. Počítáme, že již ve střednědobém horizontu budeme generovat přes 50 procent našeho byznysu z jiných zemí, než je Česká republika,“ představuje plány Marek Šucha, CEO a spolumajitel Logio (na snímku uprostřed).
„Hledání efektivity v řízení retailu nebo plánování výroby je nekonečný proces a my si uvědomujeme, že se nám zde otevírá velký prostor pro růst i mimo Českou republiku. Zázemí silného partnera nám navíc umožní dotáhnout a vyladit naše řešení na globální úroveň,“ doplňuje Jan Jirovec, obchodní ředitel a spolumajitel Logio (na snímku druhý zprava).
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce