Aktuality -> IT společnost - 1. 6. 2007

LogicaCMG rozšířila obchodní tým

Milan_Nedved_722.jpgLogicaCMG představila dva nové členy obchodního týmu divize Financial Services. V květnu posílil divizi Financial Services pan Milan Nedvěd (52). Na pozici Sales Manager bude zastřešovat veškeré obchodní aktivity v bankovním a finančním sektoru. Milan Nedvěd přišel do firmy LogicaCMG ze společnosti Euronet Worldwide, kde zastával pozici Sales Managera a byl odpovědný za obchodní aktivity v oblasti bankovních služeb pro POS terminály, bankomaty a platební karty. Předtím pracoval ve společnosti Siemens Business Services, kde vedl divizi outsourcingu. Do LogicaCMG přináší cenné zkušenosti, které nyní využije při svých obchodních aktivitách v divizi Financial Services. Milan Nedvěd má dvě děti a mezi jeho koníčky patří zejména jízda na kolečkových bruslích, spinning a chalupaření.

Od prvního června se tým divize Financial Services rozšíří o pozici Account Manager. Novým hráčem týmu je pan Michal Pikous (45), který do firmy LogicaCMG nastupuje z firmy NextiraOne Czech, kde zastával pozici Key Account Manager. Ve své pozici se specializoval na bankovní sektor a provoz Call Center, datových sítí a oblast bezpečnosti. Do společnosti LogicaCMG přichází s obchodními zkušenostmi v oblasti IT a velmi dobrým technickým backgroundem. Michal Pikous má jedno dítě a mezi jeho koníčky patří vulkanologie.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.