Aktuality -> IT Business - 7. 9. 2006

LogicaCMG otevírá v Brně technologické centrum

logica_otevreni_636.jpgSpolečnost LogicaCMG otevřela v Brně své první technologické „supercentrum.“ Rozšířené centrum Global Customer Service Network bude poskytovat zákazníkům společnosti LogicaCMG jediný koordinovaný zdroj podpory, který je úzce provázán s výzkumem, vývojem a technickou činností.

Propojení týmů podpory zákazníků, výzkumu, vývoje a technické práce v jediném centru umožňuje společnosti LogicaCMG dosáhnout vyššího standardu služeb zákazníkům, protože může plně využívat své odborné inženýry. Jedná se o první středisko z chystané sítě supercenter a místních pracovišť, které LogicaCMG Telecoms otevírá. Brno bylo vybráno díky kvalitě a odbornosti stávajících a potenciálních zaměstnanců a také díky vysoké úrovni místní infrastruktury. V období 2006 až 2007 plánuje LogicaCMG vytvořit v regionu celkem 300 nových pracovních míst.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.