facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 7. 9. 2006

LogicaCMG otevírá v Brně technologické centrum

logica_otevreni_636.jpgSpolečnost LogicaCMG otevřela v Brně své první technologické „supercentrum.“ Rozšířené centrum Global Customer Service Network bude poskytovat zákazníkům společnosti LogicaCMG jediný koordinovaný zdroj podpory, který je úzce provázán s výzkumem, vývojem a technickou činností.

Propojení týmů podpory zákazníků, výzkumu, vývoje a technické práce v jediném centru umožňuje společnosti LogicaCMG dosáhnout vyššího standardu služeb zákazníkům, protože může plně využívat své odborné inženýry. Jedná se o první středisko z chystané sítě supercenter a místních pracovišť, které LogicaCMG Telecoms otevírá. Brno bylo vybráno díky kvalitě a odbornosti stávajících a potenciálních zaměstnanců a také díky vysoké úrovni místní infrastruktury. V období 2006 až 2007 plánuje LogicaCMG vytvořit v regionu celkem 300 nových pracovních míst.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.