Aktuality -> IT společnost - 11. 8. 2005

LogicaCMG má novou obchodní ředitelku

Katarina_Machkova.jpgKatarína Machková byla ve společnosti LogicaCMG jmenována obchodní ředitelkou pro střední a východní Evropu. V situaci, kdy firma připravuje expanzi na další trhy v regionu, bude odpovědná za vypracování nové obchodní strategie a její implementaci a koordinaci práce obchodních a marketingových týmů. Katarína Machková působí ve firmě LogicaCMG již od roku 2001. Byla postupně obchodní ředitelkou pro Slovensko, později pro Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko a poté regionální komerční ředitelkou pro telekomunikační sektor. V letech 2000 až 2001 pracovala v Lucent Technologies jako obchodní ředitelka pro telekomunikační sektor v České republice a na Slovensku. Předtím působila osm let v bratislavském EuroTelu, kde se vypracovala ze specialistky logistiky až na členku vrcholového managementu, v roli CTO (Chief Technical Officer) odpovědnou za otázky výstavby a provozu sítí.

Katarína studovala strojírenskou technologii na Slovenské technické univerzitě, kde také získala titul PhD ale posledních 13 let se věnuje práci v oblasti IT a telekomunikačních technologií. Volné chvilky nejraději tráví v společnosti rodiny, hlavně svých dvou dcer, zásluhou kterých se rodina rozrostla o jejich partnery. Nejraději cestováním po blízkých i dalekých krajích a seznamováním se s jejich přírodou, historií ale i koloritem, lidma a kuchyní. Obzvlášť rád má Bretaň a Španělsko – lidi, kulturu i kuchyni.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?