facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 11. 8. 2005

LogicaCMG má novou obchodní ředitelku

Katarina_Machkova.jpgKatarína Machková byla ve společnosti LogicaCMG jmenována obchodní ředitelkou pro střední a východní Evropu. V situaci, kdy firma připravuje expanzi na další trhy v regionu, bude odpovědná za vypracování nové obchodní strategie a její implementaci a koordinaci práce obchodních a marketingových týmů. Katarína Machková působí ve firmě LogicaCMG již od roku 2001. Byla postupně obchodní ředitelkou pro Slovensko, později pro Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko a poté regionální komerční ředitelkou pro telekomunikační sektor. V letech 2000 až 2001 pracovala v Lucent Technologies jako obchodní ředitelka pro telekomunikační sektor v České republice a na Slovensku. Předtím působila osm let v bratislavském EuroTelu, kde se vypracovala ze specialistky logistiky až na členku vrcholového managementu, v roli CTO (Chief Technical Officer) odpovědnou za otázky výstavby a provozu sítí.

Katarína studovala strojírenskou technologii na Slovenské technické univerzitě, kde také získala titul PhD ale posledních 13 let se věnuje práci v oblasti IT a telekomunikačních technologií. Volné chvilky nejraději tráví v společnosti rodiny, hlavně svých dvou dcer, zásluhou kterých se rodina rozrostla o jejich partnery. Nejraději cestováním po blízkých i dalekých krajích a seznamováním se s jejich přírodou, historií ale i koloritem, lidma a kuchyní. Obzvlášť rád má Bretaň a Španělsko – lidi, kulturu i kuchyni.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.