facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 11. 8. 2005

LogicaCMG má novou obchodní ředitelku

Katarina_Machkova.jpgKatarína Machková byla ve společnosti LogicaCMG jmenována obchodní ředitelkou pro střední a východní Evropu. V situaci, kdy firma připravuje expanzi na další trhy v regionu, bude odpovědná za vypracování nové obchodní strategie a její implementaci a koordinaci práce obchodních a marketingových týmů. Katarína Machková působí ve firmě LogicaCMG již od roku 2001. Byla postupně obchodní ředitelkou pro Slovensko, později pro Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko a poté regionální komerční ředitelkou pro telekomunikační sektor. V letech 2000 až 2001 pracovala v Lucent Technologies jako obchodní ředitelka pro telekomunikační sektor v České republice a na Slovensku. Předtím působila osm let v bratislavském EuroTelu, kde se vypracovala ze specialistky logistiky až na členku vrcholového managementu, v roli CTO (Chief Technical Officer) odpovědnou za otázky výstavby a provozu sítí.

Katarína studovala strojírenskou technologii na Slovenské technické univerzitě, kde také získala titul PhD ale posledních 13 let se věnuje práci v oblasti IT a telekomunikačních technologií. Volné chvilky nejraději tráví v společnosti rodiny, hlavně svých dvou dcer, zásluhou kterých se rodina rozrostla o jejich partnery. Nejraději cestováním po blízkých i dalekých krajích a seznamováním se s jejich přírodou, historií ale i koloritem, lidma a kuchyní. Obzvlášť rád má Bretaň a Španělsko – lidi, kulturu i kuchyni.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.