facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 9. 6. 2010

Logica jmenovala ředitelku marketingu

Logica_Eva_Vavruskova_1023.jpgŘeditelkou marketingu společnosti Logica pro střední a východní Evropu se stala Eva Vavrušková. Jejím cílem je posílit interní i externí komunikaci a podporu značky Logica v regionu CEE (Central & Eastern Europe). Eva Vavrušková přichází na novou pozici s bohatými zkušenostmi z oblasti informačních technologií, marketingu i řízení. Kariéru zahájila ve společnosti Škoda, profesní zkušenosti sbírala i během svého působení v IT firmách CCA Group (1990 - 1994), FCC Folprecht Plzeň (1998-1999) a Aimtec Outsourcing (2007-2009). Ve společnosti Logica působí s krátkou přestávkou již od roku 1999. Nejprve zastávala pozici Delivery managera, později byla jmenována HR ředitelkou s působností ve střední a východní Evropě (CEE) a roku 2005 se ujala postu marketingové ředitelky pro region CEE. V roce 2009 se po dvouleté pauze do společnosti Logica vrátila a nyní nastupuje na pozici marketingové ředitelky Logica CEE, kam kromě České republiky patří také Slovensko, Maďarsko a Polsko. Vedle tvorby a řízení marketingové strategie se zaměřuje i na Public Relations, interní komunikaci a propagaci značky Logica.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?