Aktuality -> IT společnost - 9. 6. 2010

Logica jmenovala ředitelku marketingu

Logica_Eva_Vavruskova_1023.jpgŘeditelkou marketingu společnosti Logica pro střední a východní Evropu se stala Eva Vavrušková. Jejím cílem je posílit interní i externí komunikaci a podporu značky Logica v regionu CEE (Central & Eastern Europe). Eva Vavrušková přichází na novou pozici s bohatými zkušenostmi z oblasti informačních technologií, marketingu i řízení. Kariéru zahájila ve společnosti Škoda, profesní zkušenosti sbírala i během svého působení v IT firmách CCA Group (1990 - 1994), FCC Folprecht Plzeň (1998-1999) a Aimtec Outsourcing (2007-2009). Ve společnosti Logica působí s krátkou přestávkou již od roku 1999. Nejprve zastávala pozici Delivery managera, později byla jmenována HR ředitelkou s působností ve střední a východní Evropě (CEE) a roku 2005 se ujala postu marketingové ředitelky pro region CEE. V roce 2009 se po dvouleté pauze do společnosti Logica vrátila a nyní nastupuje na pozici marketingové ředitelky Logica CEE, kam kromě České republiky patří také Slovensko, Maďarsko a Polsko. Vedle tvorby a řízení marketingové strategie se zaměřuje i na Public Relations, interní komunikaci a propagaci značky Logica.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.