facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 2. 2011

Logica jmenovala ředitele divize Telco

Společnost Logica jmenovala ředitelem divize Telco Antona Štupáka. Do své nové pozice přichází Anton Štupák (40) s bohatými zkušenostmi z oboru informačních technologií i telekomunikací. Ve funkci ředitele divize Telco bude zodpovědný především za tvorbu a prosazování firemní strategie pro telekomunikační segment a řízení konzultačních aktivit u klientů z telekomunikačních společností v regionu střední a východní Evropy (CEE). Svou profesní kariéru zahájil Anton Štupák po absolutoriu Slovenské technické univerzity v Bratislavě ve společnosti Alcatel, kde byl v pozici obchodního manažera zodpovědný za vybudování partnerské prodejní struktury. Partnerskému prodeji v oblasti telekomunikací se věnoval i během svého dvouletého působení ve společnosti Nextira One, odkud v roce 2004 odešel do slovenské pobočky společnosti Logica, kde se ujal funkce Account Managera pro telekomunikace. V únoru 2009 přijal nabídku společnosti Oracle Slovensko a nastoupil na post vedoucího obchodního týmu, který měl na starosti prodej technologických i aplikačních produktů a služeb Oracle zákazníkům z oboru telekomunikací.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.