
Spojení marketingového a personálního oddělení umožní společnosti sjednotit interní a externí komunikaci a zefektivnit péči o dva nejdůležitější prvky byznysu společnosti Logica – zákazníky a zaměstnance v celém regionu. Ředitelkou marketingového a personálního oddělení byla jmenována Eva Vavrušková, která doposud řídila marketing společnosti Logica pro střední a východní Evropu. Eva Vavrušková zahájila kariéru ve společnosti Škoda, profesní zkušenosti sbírala i během svého působení v IT firmách CCA Group, FCC Folprecht Plzeň a Aimtec Outsourcing. Ve společnosti Logica působí s krátkou přestávkou již od roku 1999. Nejprve zastávala pozici Delivery managera, později byla jmenována HR ředitelkou s působností ve střední a východní Evropě (CEE) a roku 2005 se ujala postu marketingové ředitelky. V roce 2009 se po dvouleté pauze do společnosti Logica vrátila a na jaře letošního roku nastoupila na pozici marketingové ředitelky Logica CEE, kam kromě České republiky patří také Slovensko, Maďarsko a Polsko. Vedle tvorby a řízení marketingové strategie se zaměřuje i na Public Relations, propagaci značky Logica a interní komunikaci.