facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 25. 7. 2007

LLP Prague posiluje obchodní tým

Miroslav_Herain_730.jpgSpolečnost LLP Prague rozšiřuje svůj tým o Miroslava Heraina (37), který bude na pozici sales managera pro Českou republiku zodpovědný za řešení SunSystems a Štěpánku Režňákovou (32), která bude působit na pozici account managera a na starosti bude mít řešení Pivotal CRM.
Miroslav Herain bude ve své pozici zodpovědný za prodej a marketingovou podporu prodeje SunSystems v České republice. Do společnosti LLP Prague přichází z Multimy, kde pracoval jako sales a marketing director. Předtím působil ve společnosti NextiraOne Czech na pozici key account manager pro bankovnictví a finance. Miroslav Herain je ženatý a má jedno dítě. Ve volném čase se kromě své rodiny věnuje sportu, zejména sjezdovému lyžování, tenisu a plavání.


Miroslav_Herain_730.jpgŠtěpánka Režňáková bude zodpovídat za prodej produktu Pivotal CRM na českém trhu. Před nástupem do LLP Prague pracovala ve společnosti Servodata na pozici product a key account manager, kde byla zodpovědná za prodej a distribuci zálohovacích zařízení a SAN prvků. Předtím pracovala ve společnosti Mius jako prodejce. Štěpánka Režňáková je absolventkou pedagogické fakulty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Je vdaná a mezi její záliby patří squash, in-line bruslení, kynologie a zahrada.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.