Aktuality -> IT společnost - 20. 2. 2006

LinuxExpo 2006 se blíží

Pořadatelé odborné konference LinuxExpo 2006 a obecně prospěšná společnost Liberix přinášejí již tradičně neziskovým a vzdělávacím projektům v oblasti Open Source software možnost vystavovat či přednášet na výstavě a konferenci LinuxExpo zcela zdarma. Výstava a konference o Linuxu a Open Source software proběhne letos ve dnech 10. - 12. dubna v hotelu Olympik Praha a je určena všem, kdo působí na poli Linuxu a Open Source software. Již po šesté se zde setkají zástupci Open Source komunity, podnikatelské sféry, veřejné správy a odborné veřejnosti.

Nekomerční části je věnována samostatná sekce, nazvaná po předchozích úspěšných ročnících "Free & Open Zone". Zájemci mohou na LinuxExpo 2006 bezplatně představit své aktivity právě v rámci "Free & Open Zone" a seznámit tak se svou činností odbornou i laickou veřejnost. Tato akce navíc otevírá možnost najít pro svůj projekt další spolupracovníky či komerčního partnera nebo sponzora. Partnerem a odborným garantem sekce „Free Open Zone“ se v tomto roce stala obecně prospěšná společnost Liberix, která má s pořádáním komunitních akcí bohaté zkušenosti. Zájemci o bezplatnou prezentaci by měli co nejdříve kontaktovat zástupce společnosti Liberix a dohodnout se na způsobu prezentace. Kontaktní údaje a další aktuální informace o konferenci LinuxExpo 2006 jsou k nalezení na www.liberix.cz a www.linuxexpo.cz.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.