facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 31. 7. 2006

LG uvádí novou produktovou řadu LCD monitorů

LG_LX60T_631.jpgSpolečnost LG Electronics uvádí na trh novou produktovou řadu LCD monitorů FLATRON L60TQ. Tato produktová řada kombinuje nejmodernější technologie s vyjímečným a luxusním designem. Nové LCD monitory FLATRON L1760TQ a L1960TQ nabízejí nejen uživatelsky příjemnou širokoúhlou obrazovku, ale také výkon. Technologie DFC s vysokým kontrastním poměrem 2000:1 zajišťuje čistší, ostřejší a jasnější obraz. Širokoúhlé LCD monitory LG FLATRON mají také v režimu DFC funkci ‘MOVIE MODE’. Ta optimalizuje jas i pohyblivý obraz a je vhodná pro snímky s různou úrovní jasu.

Všechny vyspělé funkce monitorů FLATRON L1760TQ a L1960TQ, jako například kontrastní poměr 2000:1, vysoký jas 300cd/m2, 160 stupňů široký úhel viditelnosti a ultra tenké provedení, zajišťují kvalitní obraz a výkon, který stačí i na ty graficky nejnabitější hry a DVD či na práci s rodinným fotoalbem. Monitory řady L60TQ, které jsou rovněž označovány jako ‘Black Edition’, jsou dostupny v ultra tenkém černém provedení. Výrobky z produktové řady L60TQ budou dostupné na českém trhu v průběhu měsíce srpna.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.