- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
LEXMARK mění servisního partnera a servisní služby
Od 1.7.2006 se Lexmark servisním partnerem, který zajišťuje záruční a pozáruční servis včetně servisních služeb a prodloužených záruk na produkty Lexmark stala společnost ELSANTA. Společnost ELSANTA zajišťuje pro Lexmark služby ze svého pražského centra s využitím svozové služby po celé ČR. Současní servisní partneři, společnosti GCC Services a Český servis zajišťují servisní služby do 31.7.2006.

Společnost Lexmark také představila nové servisní služby LexInstall, LexReturn a LexRepair pro Českou republiku. Služba LexInstall je určena pro všechny laserové tiskárny Lexmark. Při požadavku na instalaci tiskárny kontaktuje zákazník servisního partnera, zde mu je přiděleno objednávkové číslo a technik. Technik provede instalaci tiskárny přímo u zákazníka do tří pracovních dnů. Prodloužená záruka LexReturn je určena pro laserové tiskárny řady E. Zákazník zasílá tiskárnu do servisního střediska nebo ji osobně předává v "Servisním kontaktním místě Lexmark". Služba garantuje opravu tiskárny do 5-ti pracovních dnů od doručení do servisního střediska. Prodloužená záruka LexRepair s reakční dobou do 24 hod a s garancí opravy do 48 hod, je určena převážně firemní klientele. Služba garantuje rychlost zásahu do 24 hod a garanci opravy do 48 hod pro požadavky uplatněné do 15 hodin. Služba je dodána po registraci dle obchodních podmínek formou certifikátu vázaného k sériovému číslu a umístění tiskárny.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce









