facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 24. 7. 2006

LEXMARK mění servisního partnera a servisní služby

Lexmark_laser_630.jpgOd 1.7.2006 se Lexmark servisním partnerem, který zajišťuje záruční a pozáruční servis včetně servisních služeb a prodloužených záruk na produkty Lexmark stala společnost ELSANTA. Společnost ELSANTA zajišťuje pro Lexmark služby ze svého pražského centra s využitím svozové služby po celé ČR. Současní servisní partneři, společnosti GCC Services a Český servis zajišťují servisní služby do 31.7.2006.

Společnost Lexmark také představila nové servisní služby LexInstall, LexReturn a LexRepair pro Českou republiku. Služba LexInstall je určena pro všechny laserové tiskárny Lexmark. Při požadavku na instalaci tiskárny kontaktuje zákazník servisního partnera, zde mu je přiděleno objednávkové číslo a technik. Technik provede instalaci tiskárny přímo u zákazníka do tří pracovních dnů. Prodloužená záruka LexReturn je určena pro laserové tiskárny řady E. Zákazník zasílá tiskárnu do servisního střediska nebo ji osobně předává v "Servisním kontaktním místě Lexmark". Služba garantuje opravu tiskárny do 5-ti pracovních dnů od doručení do servisního střediska. Prodloužená záruka LexRepair s reakční dobou do 24 hod a s garancí opravy do 48 hod, je určena převážně firemní klientele. Služba garantuje rychlost zásahu do 24 hod a garanci opravy do 48 hod pro požadavky uplatněné do 15 hodin. Služba je dodána po registraci dle obchodních podmínek formou certifikátu vázaného k sériovému číslu a umístění tiskárny.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.