facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 12. 2005

Levné volání bez paušálu

SkyNet představuje veřejnou telefonní službu SkyFon, V rámci vteřinové tarifikace zaplatí zákazníci pouze to, co skutečně provolají. Uskutečněné hovory a provolanou částku mohou sledovat přes webové rozhraní. Navíc volání s účastníky stejné služby je zcela zdarma. Pro službu je vhodné jakékoliv vysokorychlostní připojení k internetu, zejména ADSL, SHDSL, kabelový modem (kabelová televize), bezdrátové připojení či pevné digitální datové okruhy.

Služba je postavena na moderní technologii VoIP. Je k ní přiděleno klasické veřejné telefonní číslo, na které může volat kdokoliv z mobilní nebo pevné veřejné telefonní sítě. Pokud by si chtěl zákazník ponechat své stávající číslo, SkyNet zajistí portaci čísla tak, aby se mohlo využívat na službě SkyFon. Aktivace služby stojí 190,- Kč, hovorné od 0,59 Kč (místní styk) do 3,95 (GSM v ČR) za jednu minutu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.