Aktuality -> IT společnost - 13. 9. 2011

Letní část EXACT IT Challenge 2011

Závody na horských kolech se setkaly s rekordním zájmem

Letošní letní část sportovní a společenské akce EXACT IT Challenge a Avnet Team Challenge přilákala v sobotu 3. září do Kamenice u Prahy rekordní počet účastníků. Na tratích 30 a 50 km zápolilo 283 jednotlivců ve 30 firemních týmech. Závodníci si mohli mezi tratěmi vybrat, přičemž týmy byly klasifikovány pouze na hlavní, delší trati. Vítězným týmem se stal tým společnosti Exact Software, absolutním vítězem mezi jednotlivci Zdeněk Nehonský.


Účastníci závodů si letos kromě skvělé, přátelské atmosféry užili i nádherné počasí. Po závodech se konala afterparty okořeněná živou muzikou kapely Čedič. Doprovodné závody potěšily také na 70 dětí a jejich rodičů, v party stanu se bavilo dalších asi 100 účastníků tohoto vydařeného dne. Zimní část EXACT IT Challenge, závody v obřím slalomu, se uskuteční ve Skiareálu Lipno dne 21. ledna 2012.

Podrobnosti o závodu, výsledkové listiny, fotografie i veškeré novinky si zájemci mohou najít na oficiálním webu EXACT IT Challenge zde.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.