facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 20. 7. 2005

Lenovo získalo ocenění BusinessWeeku a IDSA za design

Lenovo_ET960.jpgSpolečnost Lenovo získala v červnu své první ocenění za design v mezinárodní soutěži časopisu BusinessWeek a organizace IDSA. Její telefon Lenovo Smartphone ET960 se umístil na třetí příčce v kategorii počítačového vybavení. Smartphone ET960, určený pro spotřebitele v Číně, váží pouhých 130 gramů a přitom poskytuje funkce mobilního telefonu, kapesního počítače, hudebního přehrávače, přehrávače médií s možností příjmu televizního vysílání, fotoaparátu s rozlišením 1,3 megapixelu a herního zařízení. Je vybaven rozhraním bluetooth, třípásmovým rádiovým rozhraním GSM/GPRS pro uskutečňování hovorů prakticky kdekoli na světě a slotem pro paměťovou kartu Secure Digital (SD) nebo MultiMedia Card (MMC).

Ocenění IDSA, udělené společnosti Lenovo za design mobilního telefonu, navazuje na četná ocenění vývojového týmu notebooků ThinkPad a stolních počítačů ThinkCentre, které se staly od 1. května součástí portfolia společnosti Lenovo. Vývojový tým notebooků ThinkPad a počítačů ThinkCentre v minulosti získal celkem deset ocenění BusinessWeeku / IDSA a také 36 ocenění další významné organizace Industrie Forum Design.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.