facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 13. 7. 2010

Lenovo rozšiřuje svůj tým

Lokální pobočka společnosti Lenovo rozšiřuje svůj tým o dvě nové pozice – KAB Sales Representative a THINK 4P/Distribution Account Manager. Karel Jareš (36), který bude zastávat pozici KAB Sales Representative, bude mít na starost péči o klíčové zákazníky. Před příchodem do Lenova pracoval ve společnosti ORBIT jako Business Development Manager a UTAX Bürosysteme jako Director of Business Services. Karel Jareš vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor Řízení podniku a podnikové finance. Ve volném čase se věnuje rodině a hraje tenis.



 

Jaroslav Rakušan (42), nový THINK 4P/Distribution Account Manager, se bude zabývat produktovým managementem kategorie Think a péčí o distribuční partnery. Do Lenova přichází ze společnosti Kensington, kde pracoval jako Country Sales Manager CZ & SK a kde měl na starost řízení a realizaci obchodních a marketingových aktivit. Jaroslav Rakušan vystudoval NSW Business College v Sydney, kde získal Advanced Diploma of Business Marketing. Ve volném čase se věnuje rodině, horskému kolu, běžeckému lyžování a hraje squash.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.