Aktuality -> IT společnost - 14. 1. 2014

Lenovo rozšiřuje svůj tým v České republice

Lenovo posílilo svůj lokální tým o dva nové členy. David Dražan nastoupil na pozici EGB Sales Representative, Daniel Merhaut byl jmenován Relationship Managerem pro Českou republiku. David Dražan (35 let) bude mít jako EGB Sales Representative na starosti rozvoj obchodu storage zařízení, serverů a pracovních stanic. David působil ve společnosti Lenovo již dříve, kdy zajišťoval prodej technických řešení pro český a slovenský trh. Své profesní zkušenosti získal i ve společnosti Samsung, kde zastával pozici B2B Key Account Representative, a ve společnosti Asus, kde pracoval na pozici Commercial Account Manager. David Dražan vystudoval Soukromou střední školu výpočetní techniky v Praze, obor hardwarová architektura.



Daniel Merhaut (38 let) bude na své pozici Relationship Manager zodpovědný za prodej a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky a obchodními partnery jak v rámci soukromého, tak i státního sektoru. Před nástupem do společnosti Lenovo pracoval pro společnost Dell Computer, kde byl zodpovědný za prodej infrastrukturálních služeb. Zkušenosti v oboru získal také ve společnostech NetApp, kde měl na starosti prodej storage řešení do segmentu státní správy, a Hewlett-Packard, kde se věnoval budování obchodních vztahů s klíčovými zákazníky v divizi personálních počítačů. Daniel Merhaut získal inženýrský titul na ČVUT v Praze.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.