Aktuality -> IT Business - 7. 11. 2011

Lenovo hlásí rekordní příjmy

Společnost Lenovo oznámila finanční výsledky za druhý kvartál, který skončil 30. září 2011. Příjmy společnosti, které vyváženě rostly ve všech regionech a produktových segmentech, dosáhly ve druhém čtvrtletí meziročního nárůstu o 35,2 % a činí rekordních 7,8 miliard USD. Lenovo také dosáhlo zatím nejvyššího podílu na trhu 13,5 % a posílilo pozici v Číně, na vyspělých i rozvíjejících se trzích. Čistý zisk společnosti vzrostl ve druhém čtvrtletí o 87,9 % a dosáhl 144 miliónů USD. Hrubý zisk společnosti ve druhém čtvrtletí vzrostl meziročně o 59,8 % a dosáhl 948 miliónů USD. Provozní zisk společnosti činil 166 miliónů USD, což je nárůst o 55,3 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Zisk před zdaněním činil 165 miliónů USD, což je o 62,3 % víc než ve druhém čtvrtletí loňského fiskálního roku.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.