Aktuality -> IT Business - 11. 4. 2022 - Zdeněk Gric

Lenka Uzun bude řídit rozvoj bezpečnostních řešení Tech Data

Lenka Uzun byla jmenována do funkce Business Development Director Security Solutions CEE Tech Data – A TD SYNNEX Company. V nové pozici bude zodpovědná především za strategický rozvoj řešení v oblasti bezpečnosti v regionu střední a východní Evropy. Lenka Uzun do nové pozice vstupuje z dosavadního postu Solution Sales and Marketing Director, kde do sféry její působnosti náležely oblasti, které Tech Data považuje za strategické: bezpečnostní řešení, analytika a IoT a cloud. Zatímco doposud se její zodpovědnosti soustředily především na trh České republiky, nově budou rozšířeny na celý region střední a východní Evropy. Lenka přitom bude mít na starosti především spolupráci s nejvýznamnějšími bezpečnostními vendory a tvorbu ucelených bezpečnostních řešení.



„Lenka ve své dosavadní funkci prokázala vynikající schopnosti širšího pohledu na problematiku a vize do budoucna, což je klíčové právě v oblasti strategického řízení. Své dovednosti už osvědčila nejen na lokální úrovni, ale i v řadě projektů v rámci regionu. Jsem rád, že v Česku dokážeme vychovávat lídry, kteří pak mohou vést i týmy na nadnárodní úrovni. Security je v Tech Data klíčovým segmentem, proto mě velmi těší, že tak důležitou pozici bude zastávat žena,“ uvedl generální ředitel Tech Data Česká republika Pavel Salák.

Dosavadní zodpovědnosti Lenky Uzun přecházejí na Tech Data Advanced Solutions Directora Pavla Klimuškina, který přebírá i její tým Tech Data Academy, týmy divize Security a Amazon Web Services. Lenka Uzun má 18 let zkušeností v různých pozicích ve value added IT distribuci. Před nástupem do Tech Data pracovala například ve společnosti Servodata jako Marketing Manager. V Tech Data pracuje od roku 2015 a ke svému původní marketingové specializaci přidala také zaměření na tvorbu komplexních řešení ve strategických oblastech. V týmech, kde doposud působila proslula tím, že pro ni neexistuje slovo „nejde“. „Moc si vážím příležitosti, kterou jsem dostala, a věřím, že nyní můžu splácet to, co do mě Tech Data investovala,“ dodala Lenka Uzun.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.