facebook
Aktuality -> Hardware - 11. 6. 2019 15:46

LED tiskárna s bílým tonerem nově umožňuje přepnout na černou barvu

Tiskárna OKI Pro8432WT s bílým tonerem pro tisk na přenosová média se dočkala aktualizace, která umožňuje alternativně volit mezi bílým a černým tonerem. Na jednom zařízení tak lze tisknout v systémech CMYW, nebo CMYK. Výrazně se tak rozšiřují možnosti v tisku černé barvy na oděvy či textil a další materiály ve světlých barvách.



Kompaktní design A3 tiskárny OKI Pro8432WT zabírá minimum prostoru. Využití nalezne v mnoha oblastech - od firem, kde tisknou na textil a trička, až po kreativní firmy, které nabízejí potisk reklamních předmětů, pohárů a reklamní cedulí.

Funkce přepnutí na černou barvu je k dispozici novým zákazníkům a jako upgrade i stávajícím uživatelům tiskáren Pro8432WT. Stačí, když si zákazník koupí speciální černý toner a válec pro tiskárnu Pro8432WT a stáhne si ICC profil a speciální mediální soubor z webu OKI.

Parametry A3 LED tiskárny OKI Pro8432WT:

  • Rychlost tisku A4: až 35 str./min, průhledná fólie 10 str./min
  • Rozlišení: 1 200 × 600 dpi
  • Rychlost procesoru: 800 MHz
  • Vstup papíru: víceúčelový podavač 100 listů; první zásobník 300 listů
  • Paměť RAM: 256 MB (max. 768 MB); volitelná karta SDHC karta 16 GB
  • Síť: 10/100/1000 základní ethernet, volitelně Wi-Fi
  • Hmotnost: 37 kg
  • Rozměry (V׊×H): 360 × 449 × 552 mm
  • Max. gramáž papíru: 256 g/m2
  • Výtěžnost toneru (azurová, purpurová, žlutá/bílá/černá): 10 000/4 500/8 500 str.

 
  

- Inzerce -

e-Mobilita, moderní doprava blízké budoucnosti

e-MobilitaElektrický pohon je v současnosti velmi diskutované téma, a to nejen v automobilovém světě, ale také ve všech oborech, kterých se dotýká. Je to už zmiňovaný automobilový průmysl, dále logistické společnosti, oblast energetiky, legislativy a v neposlední řadě také IT společnosti a jejich softwarové produkty, jež řeší e-Mobilitu.

  

- Inzerce -

Zákaznická zkušenost, sběr bylin a řešení pro SMB

IT Systems 6/2019V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili především na pokročilé metody analýzy dat, problematiku zpracování a řízení oběhu dokumentů, ale také na trendy v oblasti budování vztahů se zákazníky. Pozitivní zkušenost zákazníka je totiž stále významnějším faktorem pro úspěch podnikání. Slogan „na zkušenosti záleží“ se proto stal podtitulem letošní konference SAPu, která představila inovativní technologie a jejich využití v konkrétních obchodních scénářích, jejich společným jmenovatelem je právě zajištění pozitivní zákaznické zkušenosti.