facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 3. 10. 2005

LCS International dokončila fúzi s LCS Softprofes

Společnost LCS International dokončila fúzi s dceřinou společností LCS Softprofes. S platností od 1. října 2005 se dosavadní firma LCS Softprofes stává pobočkou společnosti LCS International v Hradci Králové. Původní společnost Softprofes působila na trhu od roku 1990 a od svého vzniku se zabývala vývojem a implementací ekonomického systému LCS SIS (dříve SIS 21). V roce 2000 do společnosti LCS Softprofes majetkově vstoupila společnost LCS International. Tím LCS doplnila svou nabídku produktů pro střední (LCS Helios) a velké společnosti (LCS Noris) systémem LCS SIS, určeným pro podnikatele a malé firmy. Později se společnost LCS Softprofes stala 100% dceřinou společností LCS International.

Podle usnesení Městského soudu v Praze k 1. říjnu roku 2005 zaniká LCS Softprofes převodem jmění na jediného akcionáře, tj. na společnost LCS International a stává se tím pobočkou Hradec Králové společnosti LCS International. Z hlediska zákazníků, partnerů, dodavatelů či zaměstnanců původní společnosti LCS Softprofes nedojde v důsledku této fúze k žádné změně. Společnost LCS je orientována na rozvoj a realizovaná fúze tento směr významně posílí.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.