facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 4. 2007

Lawson oznámil finanční výsledky za 3. čtvrtletí

lawson_bus_715.jpgSpolečnost Lawson Software oznámila své finanční výsledky za třetí čtvrtletí fiskálního roku 2007, tedy třetí úplné čtvrtletí po akvizici společnosti Intentia International AB v dubnu 2006. Tržby společnosti podle GAAP dosáhly 191,2 milionu USD. Ve srovnání s tržbami třetího čtvrtletí fiskálního roku 2006 (87,7 milionu USD) jde o nárůst o 118 %. Hlavním důvodem tohoto nárůstu je především konsolidace tržeb společnosti Intentia. Tyto výsledky nezahrnují 1,8 milionu USD odložených tržeb za údržbu a služby, které byly zpracovány účetní metodou použitou při akvizici společnosti Intentia.

Čistá ztráta společnosti podle GAAP činila 9,8 milionu USD, tedy 0,05 USD na akcii, zatímco ve stejném období minulého roku dosáhla společnost podle GAAP čistého zisku ve výši 10 milionů USD, což je 0,09 USD na akcii. K tomuto poklesu zisku došlo především v důsledku konsolidace nákladů a provozních výdajů původní společnosti Intentia a nákladů na restrukturalizaci. Náklady na restrukturalizaci dosáhly v tomto čtvrtletí 11,5 milionu USD.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.