Aktuality -> Hardware - 26. 7. 2007

Laserová bezdrátová myš Logitech pro notebooky

VX_NANO_01_730.gifMiniaturní „nano“ přijímač nové myši Logitech VX Nano pro notebooky je proveden ve stylu „plug-and-forget“, což znamená, že jej můžete připojit a pustit z hlavy. USB přijímač je tak malý, že jej již není potřeba připojovat a odpojovat při přesunu s notebookem. Hranu počítače přesahuje jen o 8 mm.

Myš VX Nano je vybavena rolovacím kolečkem zvaným MicroGear Precision Scroll Wheel. Když je kolečko v režimu „hyper rychlého“ rolování, lze jediným pohybem prstu prolétnout i velmi dlouhé dokumenty. K přechodu do přesného režimu rolování po jednotlivých vroubcích stačí kolečko stisknout. SardiniaNanoCoinComparisons_730.gifTlačítka „Vpřed“ a „Zpět“ usnadňují procházení internetových stránek a dokumentů, zatímco pomocí tlačítka okamžitého vyhledávání jediným kliknutím lze ihned zobrazit výsledky hledání z oblíbeného vyhledávače. Laserová technologie sledování pohybu poskytuje jemné ovládání kurzoru a jeho přesné vedení na prakticky jakémkoli povrchu, vyspělá bezdrátová technologie Logitech 2,4 GHz Digital Cordless poskytuje stabilní bezdrátové spojení.
Myš VX Nano má design s nízkým profilem, díky čemuž se snadno vejde do brašny na notebook nebo do aktovky, tvarované linie a měkké gumové plochy pro uchopení pak zvyšují uživatelský komfort. V základně myši VX Nano jsou vyklápěcí dvířka, která po otevření odhalí dvě baterie velikosti AAA a prostor pro uložení přijímače.
Očekává se, že myš bude k dostání koncem srpna. Doporučená maloobchodní cena bude 1999 Kč / 2390 Sk.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.