facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Ladislav Paleček ředitelem Canonu v regionu 4CE

L.Palecek_714.jpgLadislav Paleček (44), generální ředitel a jednatel Canon CZ a Canon SK byl k 1. dubnu 2007 jmenován také do funkce regionálního ředitele CCI 4CE (Canon Consumer Imaging 4 Central Europe, zastupující země střední a východní Evropy: Česko, Slovensko, Maďarsko a Polsko jako jeden region). V této nové pozici bude odpovědný nejen za celkový prodej, obchodním ředitelem CCI 4CE je již od ledna 2006, ale i za všechny marketingové aktivity a celkový rozvoj CCI divize ve všech čtyřech dceřiných společnostech Canon v regionu 4CE.

Ze svého nového postu bude Ladislav Paleček reportovat přímo viceprezidentovi Canonu Europe a evropskému šéfovi CCI p. Mogensu Jensenovi.
Ladislav Paleček pracuje na různých pozicích v Canonu, kam přešel ze společnosti Nikon, již od počátku roku 1998, kdy přijal své první angažmá jako šéf divize Foto-Video a prokurista v Canon CZ. Jako jeden z iniciátorů se zasloužil o restrukturalizaci aktivit Canonu ve střední Evropě po rozšíření EU, především přechodu z EMBU na CCI, a od konce roku 2005 měl lví podíl na její úspěšné realizaci.
Ladislav Paleček je otcem 3 dětí, znalcem velkých francouzských vín a na základě svých dlouholetých horolezeckých zkušeností vyznává ve svém profesním i osobním životě heslo "kde je vůle, tam je i cesta".

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.