facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 5. 5. 2006

Kyjonka jmenován ředitelem divize Purity

VladimirKyjonka618.jpgAdastra Corporation jmenovala Vladimíra Kyjonku ředitelem divize Purity, jejíž primární náplní je rozvoj, prodej, implementace a podpora produktu Adastra Purity.360. Vladimír Kyjonka (1957) bude ve společnosti Adastra zastávat pozici ředitele divize Purity, v níž bude zodpovědný nejen za další vývoj a rozvoj řešení Adastra Purity.360 a poskytování kompletních implementačních a post-implementačních služeb, ale i obchodní a marketingovou podporu tohoto řešení.

Před svým jmenováním působil v Adastře na pozici Senior Consultant – Technology. V. Kyjonka má 23letou praxi v oblasti návrhu, vývoje a prodeje software, kterou v posledních 13 letech získal u dodavatelských společností. Do Adastry přišel ze společnosti Sybase ČR, předtím pracoval ve společnostech Deltax Systems, Národním divadle a ČTK. V. Kyjonka vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu řízení, obor Automatizované systémy řízení. Je ženatý, má dvě téměř dospělé děti. Mezi jeho zájmy patří cyklistika, turistika a příroda. Je milovníkem mnoha hudebních stylů a v Adastře se řadí mezi multiinstrumentalisty, jelikož hraje na piano, kytaru, trubku a foukací harmoniku.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.