facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 4. 2005

Kvalitní telefonování přes internet pro každého

FritzBoxFon.jpgVe vývojovém středisku německé telekomunikační společnosti AVM Berlin vzniklo zařízení s názvem FRITZ! Box Fon, které umožňuje volání přes internet pouhým připojením běžných analogových telefonu do tohoto přístroje. Zařízení je také kombinací ADSL modemu, ADSL routeru a pobočkové telefonní ústředny. Další vlastností je schopnost řídit datový provoz na ADSL přípojce tak, aby současně s brouzdáním v internetu, probíhaly hovory ve vysoké kvalitě a bez výpadků. O tento provoz se starají funkce „Trafic Shaping” a „QoS“ (Quality of Service). Systém pobočkové ústředny umožňuje telefonovat i při vypnutém počítači a zajišťuje navíc veškeré funkce, jako je přesměrování, konferenční hovory a pod.

FRITZ! Box Fon obsahuje také velmi účinný Firewall, který monitoruje veškerý datový provoz na na ADSL přípojce.
Pro výrobce je samozřejmostí poskytování pětileté záruky, technická podpora a jakýkoli softwarový upgrade zdarma. Tyto služby zajišťuje na českém, slovenském a polském území ve výhradním zastoupení společnost HSF Telekomunikace. FRITZ!Box Fon je v současné době dán do prodeje v celé Evropě. Více na www.avm.cz.
Pro naše čtenáře připravujeme test zařízení v reálném provozu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.