facebook
Aktuality -> IT Business - 10. 10. 2018 16:16

Krsek s Rubešem investovali do chatbotů Feedyou

Investiční fond BVC ze skupiny BHM miliardáře Tomáše Krska dokončil v minulém týdnu investici do startupu Feedyou, který poskytuje firmám chytré komunikační chatboty. Investice pomůže Feedyou v expanzi do Německa a na další trhy. Chatboty od Feedyou dnes využívají například ČEZ, ŠKODA AUTO, Continental nebo Lufthansa InTouch.



Tomáš Krsek k investici říká: "Do Feedyou investujeme, protože vidíme jasné přínosy použití chatbotů v businessu. A to jak v nových odvětvích, tak i v komunikaci tradičních korporací. Firmy musí hledat způsoby, jak se dostat blíž k uchazečům, zaměstnancům i zákazníkům na platformách, kde jsou zvyklí komunikovat."

"O použití chatbotů ve firmách se mluví již dlouho. Feedyou je jediný startup na středoevropské scéně, který nad touto technologií vytvořil škálovatelný produkt s prokazatelnou přidanou hodnotou ve firemní komunikaci. Díky tomu a neuvěřitelné dynamice zakladatelů i celého týmu se mu daří růst o desítky procent měsíčně. Naší investicí chceme podpořit tento růst a pomoci Feedyou obchodně do zahraničí," říká Přemysl Rubeš, spolumajitel a šéf BVC.

Feedyou je česká firma specializující se na vývoj chatbotů na klíč. Mezi její zákazníky patří ČEZ, Knorr-Bremse, Continental, Jablotron, Lufthansa InTouch či ŠKODA AUTO. Na rozdíl od jiných firem nedodává Feedyou pouze technické řešení, ale učí chatbota skutečně komunikovat. Firmy využívají chytré chatboty Feedyou pro HR, Customer Service, Sales nebo edukaci. V letošním roce získala společnost první místo v Internet Effectivenes Award v kategorii výrobců a průmyslových firem.

"Klíčovým přínosem BVC je pro nás schopnost jejich týmu dostat nás k velkým mezinárodním značkám a pomoci nám na nových trzích. Feedyou je ekonomicky soběstačná firma, takže tato investice směřuje čistě do nových příležitostí a zrychlení našeho růstu," dodává Vojtěch Dlouhý, spoluzakladatel a Commercial Director Feedyou.


 
OLTIS group
  

- Inzerce -

Co vzít v úvahu při výběru maloobchodního systému?

Segment maloobchodu je plný úkolů. Od manipulace s rozsáhlým množstvím skladových položek přes správu zákazníků a věrnostních programů, promočních akcí, propojení on-line obchodu a kamenných prodejen až po řízení zaměstnanců.