facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 8. 11. 2024 - redakce

KPMG Data Festival 2024

přitáhl velké množství studentů i profesionálů

V úterý 5. listopadu proběhl sedmý ročník KPMG Data Festivalu s podtitulem Data na talíři. Na programu se letos podílelo 34 společností, které přispěly k uskutečnění 45 přednášek, panelových diskuzí a workshopů. KPMG Data Festival byl opět místem pro setkání a výměnu nápadů mezi profesionály z různých oborů, kteří pracují s daty.



Akce se tradičně uskutečnila v Rajské budově Vysoké školy ekonomické v Praze. Letos byla poprvé zařazena do programu tzv. Inovačního týdne. Ředitelka Festivalu Kamila Rychtaříková k tomu uvedla:

„Letošní ročník je výjimečný hned v několika věcech. Poprvé jsme ho zrealizovali během Inovačního týdne, kam podle mne právem patří. Je to týden, kdy ve škole probíhají mimořádné přednášky a akce a není tedy běžná výuka. To nám umožnilo navýšit počet místností, kde se program konal. Přestože nebylo cílem usilovat o růst akce, opět jsme překonali loňská čísla. Festival přitáhl obrovské množství profesionálů, a tak panovala ve škole téměř byznysová atmosféra.“

V rámci celodenního programu byly připraveny tři tematické okruhy inspirované těmi „nejchutnějšími“ tématy, která aktuálně nejvíce hýbou světem dat: Kuchařka pro d(AI)tařinu nového věku, Základní ingredience - Metadata a Data Governance a Jak se vaří datová komunita.

„Z letošního festivalu jsem nadšen. Organizační tým v čele s Kamilou Rychtaříkovou zase posunul laťku kvalitní datové akce o dost výš. Jsem rád, že původní myšlenka dostat datové vzdělání či povědomí všem, kteří o to mají zájem, pravidelně rezonuje a festival už není jenom o začátečnících, ale jeho velká část je tvořena profesionály, které si přicházejí poslechnout jiní profesionálové a navzájem sdílejí svoje zkušenosti,“ zhodnotil zakladatel KPMG Data Festivalu Ota Novotný.

Akci pořádá vzdělávací platforma Data & Business VŠE ve spolupráci s Fakultou informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Mezi partnery Festivalu se objevily společnosti KPMG, ČSOB, Škoda Auto, Lenovo, Sazka, Komerční banka, Raiffeisenbank, PwC, Emark Analytics, MSD, Dawiso, Livesport, Česká spořitelna, Billigence, Addvery, Samsung a Adastra. Program Festivalu ale obohatilo mnoho dalších firem.

„Je pár dnů po akci a já už samozřejmě přemýšlím nad tím, co můžeme příští rok udělat lépe a jak se dále rozvíjet,“ vyhlíží další ročník Kamila Rychtaříková. Datum osmého ročníku Data Festivalu si do kalendáře můžete zapsat již nyní -  4. listopadu 2025.

Zdroj: Data & Business VŠE
 


 
  

- PR -

„Se vším, co vidíte, pomáhá Helios“

bylo motto prezentace Asseco Solutions a Gatema IT na letošním MSV


Expozice společností Asseco Solutions a Gatema IT se nacházela v sekci MSV s názvem Digitální továrna. (Zdroj: Asseco Solutions)Stejně, jako každoročně, i byl letošní ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně příležitostí k setkání nejen pro strojírenské firmy, ale i pro všechny společnosti, které mohou strojařům nabídnout něco přínosného.

  

- PR -

Zajistěte hladký průběh náboru a onboardingu zaměstnanců pomocí Atlassian nástrojů

OnboardingNábor a onboarding nových za­měst­nan­ců jsou klíčové procesy, které mohou výrazně ovlivnit úspěch a kulturu společnosti. Efektivní nábor a onboarding nejenže pomáhají přilákat a udr­žet talentované pracovníky, ale také zajišťují, že noví zaměstnanci se rychle stanou pro­duk­tiv­ní­mi členy týmu. V tomto článku se podíváme na to, jak mohou nástroje z rodiny Atlassian, jako jsou Jira, Confluence, Jira Service Management, Loom a nový produkt Rovo, pod­po­řit tyto procesy a zpřístupnit kolektivní znalosti nováčkům.

- inzerce -