Aktuality -> Hardware - 12. 10. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Kontrolní systém v tiskárnách Canon automaticky detekuje chyby v kódech a číslech

CanonSpolečnost Canon vylepšila kontrolní systém pro řadu digitálních barev­ných tiskáren Canon image­PRESS C10010VP. Kromě kontroly kvality obrazu nyní dokáže kontrolní systém nově také automaticky detekovat nedokonalosti čárových kódů, QR kódů, variabilních dat, jako jsou alfanumerické znaky v sériových číslech a poštovních směrovacích číslech, a některých typografických symbolů.



Kontrolní systém imagePRESS C10010 VP zkontroluje každou tištěnou stránku, zda na ní nejsou nedokonalosti, jako jsou šmouhy a nečistoty na médiu. V tiskárně lze nastavit automatické kontroly až u 32 oblastí obrazu a až u 30 oblastí transakční stránky, včetně jakýchkoli proměnných údajů. Dalším ochranným prvkem je možnost kontroly vytištěných dat oproti referenčním údajům v souboru CSV, dekódování čárového kódu nebo QR kódu a zajištění shody s referenčními údaji. Kontrolní systém odhalí i chyby o průměru 0,2 mm a kontroluje číselné údaje od velikosti 6 bodů až po 24 bodů.

Zákazníci přitom mohou systém nastavit tak, aby zkontroloval všechny stránky, ty vadné poslal do zásobníku na odpad a automaticky je znovu vytiskl tak, aby byl výstup dokonalý. Takový proces zajistí, aby stránky nebyly vyřazeny bez opětovného tisku. Případně může obsluha získat protokol se stránkami, které nesplnily předem nastavené standardy kvality a rozhodnout o dalším postupu. Automatická kontrola tak sníží chybovost i dobu realizace zakázky a zajistí 100% kvalitní produkci.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.