facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 5. 2010

Kontrola wi-fi sítí s přístrojem AirCheck

aircheck_1020.jpgSpolečnost NEXTLAN uvedla na český trh přístroj AirCheck společnosti Fluke Networks. AirCheck je jednoúčelový ruční tester bezdrátových sítí 802.11 a/b/g/n, který umožňuje rychle a snadno detekovat bezdrátové sítě v dosahu, zjistit úroveň jejich zabezpečení, vytížení jednotlivých kanálů nebo provoz a úroveň rušení. Okamžité zapnutí, intuitivní ovládání přístroje a efektivní testy dávají technikům odpovědi v řádu sekund. Závady v sítích proto lze vyřešit bez prodlev, takže se zvýší produktivita techniků i samotných uživatelů. Výsledky testů je možné jednoduše spravovat pomocí softwaru AirCheck Manager.

Základní charakteristika:

  • jednoúčelový ruční tester bezdrátových sítí 802.11 a/b/g/n s okamžitým zapnutím
  • rychle zjistí sítě v dosahu a usnadní posouzení jejich bezpečnosti a dostupnosti
  • zobrazí vytížení bezdrátové sítě podle kanálů a rozlišení, zda jde o provoz dle 802.11, nebo o interferenci
  • robustní a podrobné testy sítě WLAN – od sondování, přes požadavek DHCP po ping
  • rychlá identifikace a lokalizace bezdrátových přístupových bodů, autorizovaných i nežádoucích
  • plná dokumentace provedeného měření umožní rychlé vyřešení servisního zásahu nebo postoupení problému

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.