Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 6. 2006

Kontaktní centrum Siemens HiPath ProCenter 7.0

HiPath_ProCenter_625.jpgSpolečnost Siemens uvedla na trh verzi 7.0 svého multimediálního kontaktního centra HiPath ProCenter Enterprise. Portfolio kontaktních center tak bylo rozšířeno o další významné funkce. Novou klíčovou funkcí je možnost síťového propojení, díky němuž spolu mohou kontaktní centra v různých lokalitách spolupracovat a optimalizovat tak využití pracovníků. V HiPath ProCenter Enterprise je desktop operátora uceleným řešením pro ovládání nejrůznějších komunikačních kanálů, např. telefonu, e-mailu či internetového chatu, přes jediné rozhraní.

Řešení HiPath ProCenter má certifikaci SAP s tím, že obě rozhraní – SAPphone i ICI – úspěšně prošla testováním. Produkt byl zároveň certifikován pro systém Microsoft a schválen pro aplikaci Siebel. V nové verzi byly rozšířeny funkce „Řízení přítomnosti“ (Presence Management) a „Spolupráce“ (Collaboration) a byla přidána nová funkce – „Internetová spolupráce“ (Web Collaboration). Pro chatování po internetu tak zákazníci a telefoničtí poradci nyní mohou využít stejnou internetovou aplikaci. Poradce kontaktního centra může také zákazníka provést řadou webových stránek s důležitými informacemi o produktu. Tato funkce se nazývá „browsing s doprovodem“ (escorted browsing). Zcela integrované uživatelské rozhraní v řešení HiPath ProCenter Enterprise, verze 7, agentům poskytuje veškeré multimediální nástroje, které potřebují pro obsluhu zákazníků.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.