facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 3. 2005

Kontaktní centrum Czech On Line

Czech On Line je prvním českým alternativním operátorem, který otevřel informační a poradenské centrum se specializovanou prodejnou. Kontaktní zákaznické centrum se nachází v budově business centra "Nagano", U Nákladového nádraží 8, Praha 3. Kontaktní zákaznické centrum slouží jako informační a poradenské centrum, kde zákazníci získají veškeré informace a odborné rady týkající se telekomunikačních služeb poskytovaných pod značkami Czech On Line i VOLNÝ.

Dále zde je umístěna specializovaná prodejna internetových a hlasových služeb poskytovaných pod značkou VOLNÝ a vybraných koncových zařízení. Největší výhodou je zde umístěné testovací centrum. Zájemci si vyzkouší na speciálních terminálech, například jak funguje připojení k internetu přes VOLNÝ ADSL či samoinstalační balíček s modemem ASUS. V blízké době bude možné otestovat také telekomunikační služby a produkty určené pro malé a střední podniky.

 
  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.

  

- PR -

Nový standard v kybernetické bezpečnosti

Antesto představuje službu CyberControl


Společnost Antesto, renomovaný poskytovatel služeb v oblasti kybernetické bezpečnosti, uvádí na trh svou nejnovější službu – CyberControl. Tato inovativní platforma nabízí firmám komplexní a dostupné řešení pro ochranu jejich digitálních aktiv.