facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 26. 8. 2014

Konica Minolta uvedla na trh nový model Bizhub Press C1100

Konica Minolta inovovala své doposud nejvýkonnější zařízení a vlajkovou loď v segmentu produkčního tisku. Model bizhub PRESS C1100, který už je k dispozici také českým zákazníkům, má nabídnout vyšší rychlost, kvalitu i stabilitu tisku.



„Nové zařízení je vhodné zejména jako doplněk ofsetových tiskáren nebo do digitálních provozů se středně vysokými náklady tisku. Díky inovativním technologiím jsme dosáhli zvýšení produktivity stroje a větší flexibility v rámci využití materiálů. Bizhub PRESS C1100 tak dokáže splnit i nejnáročnější požadavky zákazníků na kvalitu a rychlost tisku,“ řekl Milan Duška, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.

 

Rychlost tisku až sto stran za minutu dělá z modelu bizhub PRESS C1100 nejvýkonnější stroj Konica Minolta. Této rychlosti navíc zařízení dosahuje i při oboustranném tisku a libovolné gramáži papíru v rozmezí 55-350 g/m2. Vylepšená funkce dopravní jednotky měří barevnost výtisku v reálném čase a nová technologie vedení papíru zajišťuje duplexní soutisk s přesností +/- 0,4 mm. Celková produktivita nového stroje může dosáhnout až jednoho milionu výtisků měsíčně.

 

Mezi standardní služby Konica Minolta dodávané k produkčním strojům patří zaškolení operátora na stejném zařízení v showroomech společnosti. V případě modelu bizhub PRESS C1100 však Konica Minolta připravuje rovněž speciální pokročilé školení, které je možné provést přímo u zákazníka. Další službou je například certifikace na shodu s ofsetovým tiskem, automatické dodávání spotřebních materiálů nebo profesionální autorizovaný servis. Díky největší servisní síti dokáží technici Konica Minolta zajistit potřebnou opravu kdekoli v České republice v řádu několika hodin od nahlášení.

 

foto: Bizhub Press C1100, archiv Konica Minolta


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.