- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT společnost - 6. 11. 2013
Konica Minolta uspořádala v Brně seminář o řízení procesů



V konferenčním prostření brněnského hotelu Continental se sešlo kolem stovky účastníků, které čekaly tři přednáškové bloky. V úvodní přednášce se Michal Jäger z Konica Minolta věnoval smyslu řízení firemních procesů. „Podle průzkumů společnosti Gartner je dnes devadesát procent firemních informací uloženo v dokumentech,“ otevřel svoji prezentaci. „Klíčový zaměstnanci přitom stráví v průměru 15 až 30 % svého pracovního dne hledáním těchto informací,“ upozornil dále Jäger s tím, že důvodem nasazování softwarových nástrojů pro řízení oběhu dokumentů je zájem firem automatizovat opakující se procesy a v důsledku pak právě i jednodušeji a rychleji vyhledávat důležité informace. Podle něj je pro kvalitní systém podporující řízení procesů (BPM) klíčová především schopnost integrace s ostatními systémy a flexibilita. „Všechny kvalitní workflow systémy jsou dnes otevřené, to znamená procesy v nich nejsou naprogramovány napevno, ale jsou spíše navrženy a dávají možnost pomocí designerů procesy modelovat,“ uvedl Jäger.
V následujících přednášce pak už došlo na problematiku vstupu dokumentů do firemních procesů a jejich role. Pozornost byla věnována přípravě dokumentů pro další zpracování, digitalizaci a vytěžování dat z faktur, včetně praktické ukázky.
Druhý blok přednášek byl věnován již možnostem konkrétního řešení, které oblast workflow pokrývá, a to platformě K2 a SharePoint. Popolední část pak účastníci konference seznámila s archivací a vyhledáváním dokumentů a pro představení konkrétních dopadů zavedení řízení procesů v praxi byl dán prostor také případovým studiím.
-ld-
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |