facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 11. 2013

Konica Minolta uspořádala v Brně seminář o řízení procesů

procesy.jpgFiremní procesy efektivně. To bylo motto semináře, který ve čtvrtek 17. října uspořádala v Brně společnost Konica Minolta. Řeč byla především o řízení procesů, automatické správě, digitalizaci a vytěžování dat z dokumentů nebo archivaci.

V konferenčním prostření brněnského hotelu Continental se sešlo kolem stovky účastníků, které čekaly tři přednáškové bloky. V úvodní přednášce se Michal Jäger z Konica Minolta věnoval smyslu řízení firemních procesů. „Podle průzkumů společnosti Gartner je dnes devadesát procent firemních informací uloženo v dokumentech,“ otevřel svoji prezentaci. „Klíčový zaměstnanci přitom stráví v průměru 15 až 30 % svého pracovního dne hledáním těchto informací,“ upozornil dále Jäger s tím, že důvodem nasazování softwarových nástrojů pro řízení oběhu dokumentů je zájem firem automatizovat opakující se procesy a v důsledku pak právě i jednodušeji a rychleji vyhledávat důležité informace. Podle něj je pro kvalitní systém podporující řízení procesů (BPM) klíčová především schopnost integrace s ostatními systémy a flexibilita. „Všechny kvalitní workflow systémy jsou dnes otevřené, to znamená procesy v nich nejsou naprogramovány napevno, ale jsou spíše navrženy a dávají možnost pomocí designerů procesy modelovat,“ uvedl Jäger.

V následujících přednášce pak už došlo na problematiku vstupu dokumentů do firemních procesů a jejich role. Pozornost byla věnována přípravě dokumentů pro další zpracování, digitalizaci a vytěžování dat z faktur, včetně praktické ukázky.

Druhý blok přednášek byl věnován již možnostem konkrétního řešení, které oblast workflow pokrývá, a to platformě K2 a SharePoint. Popolední část pak účastníci konference seznámila s archivací a vyhledáváním dokumentů a pro představení konkrétních dopadů zavedení řízení procesů v praxi byl dán prostor také případovým studiím.

-ld-

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?