facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 4. 6. 2009

Konica Minolta rozšiřuje servis

I malá tiskárna může být opravena přímo u zákazníka

Konica Minolta zavedla nově rozšířenou záruku pro tiskárny a multifunkce určené do malých a domácích kanceláří. Zatím je rozšíření dostupné pro zařízení řady magicolor 46xx, která jsou vhodná právě pro menší pracovní skupiny. Řada obsahuje několik modelů, z nichž některé nabídnou uživatelům kromě tisku také možnost skenování, kopírování či faxování. Časem by měla být rozšířená záruka dostupná i pro další zařízení. Zákaznická podpora, která je nově nastavena umožňuje zakoupení prodloužené záruky v jednoletých intervalech, standardně jsou stroje dodávány s tříletou zárukou při používání originálního spotřebního materiálu.

Nadstandardem je pak možnost on-site servisu, který zahrnuje opravu zařízení přímo u zákazníka. Při prvním využití služby se tak záruka prodlužuje na čtyři roky. Konica Minolta garantuje dojezd servisního technika do 8 hodin od nahlášení poruchy u certifikovaného partnera anebo přímo na zákaznickém centru Konica Minolta.
V rámci rozšířené záruky a on-site servisu je nadstandardně zahrnuto cestovné a práce technika spojené s opravou po dobu čtyř let od zakoupení.  Podmínkou pro uplatnění záruky je však dodržování doporučení ze strany výrobce, která se týkají provozování tiskárny. To znamená, že uživatel musí dodržovat doporučené objemy tisku, používat originální tonery a média doporučená výrobcem, používat zařízení ve vhodných podmínkách a při opravě vždy kontaktovat certifikovaného technika Konica Minolta. V případě vlastních úprav stroje záruka zaniká. Výše uvedené záruky se také nevztahují na spotřební materiál a díly s deklarovanou životností.
Možnost přikoupit si nadstandardní rozšířený on-site servis nabízí Konica Minolta od 1. června 2009.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?