facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 28. 11. 2011

Konica Minolta převzala vývojový tým Marap

Společnost Konica Minolta výrazně rozšířila své kompetence v oblasti implementace aplikací na platformě Microsoft SharePoint. Převzala zkušený vývojový a implementační tým společnosti Marap, který se podílel na nasazení komplexních systémů na bázi SharePoint například ve společnostech AVG nebo Volksbank Slovakia. Konica Minolta dnes i díky tomu dokáže poskytnout komplexní implementaci aplikací SharePoint od úvodní analýzy, přes programování a nasazení až po závěrečná školení. Výhoda propojení s multifunkčními zařízeními Konica Minolta pak spočívá zejména v tom, že část metadat vzniká přímo na multifunkcích - buď automaticky (přihlášený uživatel, datum, místo vstupu dokumentu) nebo doplněním na ovládacím panelu stroje (typ dokumentu nebo použité workflow). Do procesu digitalizace dokumentu lze zařadit rozpoznání znaků (OCR) nebo vytěžení dat a údaje z dokumentů. Samotné dokumenty tak mohou vstupovat do firemních systémů přímo z multifunkčních zařízení bez úprav na klientských počítačích.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.