Aktuality -> Hardware - 4. 11. 2018

Konica Minolta představila unikátní all-in-one řešení Workplace Hub

Konica MinoltaKonica Minolta uvedla na český trh unikátní all-in-one řešení, které je zaměřeno na potřeby malých a středních, kterým pomůže s digitální transformací a zjednoduší stávající IT infrastrukturu. Zařízení s inovativní technologii Workplace Hub (WPH) jsou určena ke sjednocení podnikového IT a firmám umožní snížit náročnost správy stávající IT infrastruktury i náklady s ní spojené, zvýšit bezpečnost dat a efektivitu práce.



Řešení je vhodné především pro malé a střední podniky s 20 až 250 zaměstnanci, ale i pro velké společnosti s více pobočkami. Jádro softwaru pro produkty Workplace Hub vyvinuli čeští experti v brněnském inovačním centru Konica Minolta. I proto patří Česká republika mezi osm stěžejních světových trhů, které jsou první, kde Konica Minolta uvádí produkty Workplace Hub do prodeje.

V Brně sídlí od roku 2015 jedno z pěti inovačních a výzkumných center Konica Minolta na světě a tržby českého zastoupení v oblasti ITS patří mezi nejvyšší v Evropě.

Řešení WPH umožňuje integraci stávajících podnikových systémů, hardwaru a softwaru pod jednu univerzální platformu s jednotným ovládacím rozhraním. Jde o all-in-one technologii, která výrazně zjednoduší správu firemního IT i naprostému laikovi a zároveň zpřístupní práci kdykoli a odkudkoli.

 

Konica Minolta Workplacehub

Jedna z mnoha možných variant řešení Workplace Hub má podobu moderního multifunkčního tiskového zařízení. Kromě inovativních funkcí sjednocujících firemní IT disponuje také integrovaným serverem, Wi-Fi a poskytuje i standardní dokumentové služby, jako je tisk, kopírování a skenování. Spolu s ním přichází i verze Edge určená k zapojení přímo do serverové skříně, která je vhodná pro zákazníky, kteří nechtějí rozšiřovat stávající tiskovou infrastrukturu.

„Takto široké a komplexní služby nenabízí žádné jiné zařízení. Jde o zcela novou kategorii mezi IT produkty. O to více mě těší, že podstatnou část softwaru vytvořili naši kolegové z Brna,“
řekl při slavnostním uvedení nového řešení Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech a dodal: „Je to skvělá zpráva pro každého, kdo preferuje jedno zařízení a jednoho dodavatele pro zajištění fungování veškerého firemního IT. A takových firem je podle našeho průzkumu přes 90 %. Přestože možnosti technologií Workplace Hub jsou už nyní široké, potenciál je ještě větší, a budeme jej proto dále rozvíjet. Už příští rok se chystáme uvést na trh další řešení z rodiny WPH a soustavně budeme také doplňovat portfolio navazujících aplikací a IT služeb.“

 „Zařízení řady Workplace Hub jsou základem pro pracoviště budoucnosti propojující lidi, prostor a technologie v jeden funkční ekosystém“
dodal Kazumasa Takayanagi, Strategic Planning Manager Konica Minolta.
 
V rámci dodávky zařízení řady Workplace Hub  zajistí Konica Minolta svým zákazníkům instalaci, bezproblémový přechod stávající infrastruktury na platformu Workplace Hub, zaškolení zaměstnanců nebo službu nepřetržitého monitoringu firemního IT. Vše pod jedinou smlouvou s jedním dodavatelem.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.