Aktuality -> Hardware - 22. 9. 2014

Konica Minolta představila svoji dosud nejmenší multifunkční tiskárnu

Nejmenší multifunkční tiskárnu ve svém portfoliu uvedla na trh Konica Minolta. A4 zařízení s označením Bizhub C3110 rozšiřuje možnosti předchozího modelu C25 především o funkce spojené se správou a řízením oběhu dokumentů.



Se svými rozměry je Bizhub C3110 navržen především pro potřeby malých a středních pracovních skupin, domácích kanceláří či živnostníků. „Reagujeme na rostoucí poptávku zákazníků, kteří požadují širší spektrum funkcí, ale mnohdy jsou pro ně limitující rozměry přístrojů. U nového modelu C3110 se nám podařilo standardní funkce rozšířit například o digitalizační služby nebo tisk čárových kódů,“ řekl Jindřich Koch, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.

 

Zařízení dovoluje rychlost tisku až 31 stran A4 za minutu, a to i při barevném a oboustranném tisku. Vedle tradičních funkcí, jako je tisk, skenování, kopírování či faxování, nabízí Bizhub C3110 rovněž služby digitalizace, ukládání nebo sdílení dokumentů. Funkce inteligentního skenování umožňuje elektronické dokumenty odeslat e-mailem, uložit na pevný disk, FTP server nebo USB paměť. Připojení na centrální správu Konica Minolta zajišťuje zákazníkům technický servis a dodávky spotřebních materiálů. Spotřeba energie se během úsporného režimu pohybuje pod 2,5 W za hodinu. Především díky tomuto výsledku bylo nové zařízení Konica Minolta již oceněno významnými značkami ekologické šetrnosti Blue Angel a Energy Star.

 

foto: Bizhub C3110, archiv Konica Minolta


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.