Aktuality -> IT Business - 20. 6. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Konica Minolta posiluje v nabídce řešení Nintex pro automatizaci procesů

Konica Minolta získala status Premier partner od společnosti Nintex a stala se jejím zástupcem v oblasti automatizace procesů na českém a slovenském trhu. Nová úroveň spolupráce umožní Konice rozšířit služby v oblasti digitalizace a optimalizace firemních procesů.



Konica Minolta začínala spolupráci s Nintexem jako výhradní distributor BPM platforem K2, nově se chce zaměřit také na řešení využívající cloudovou platformu Nintex Workflow Cloud, která je ideální ve spojení s technologiemi Microsoft, jako jsou Microsoft 365, Teams nebo SharePoint Online.

„Kromě řešení pro nejnáročnější zákazníky s využitím nástroje K2 Five chceme nyní nabídnout i nezávislý rozvoj procesů, kdy může klient bez hlubokých znalostí programování sám přizpůsobovat automatizované procesy svým potřebám,“ uvedl řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Kombinací nástrojů Microsoft365 a Nintex jsme zákazníkům schopni rychle vyvinout i složitější aplikace pro řízení komplexnějších procesů. Příkladem může být moderní úložiště zakázkové dokumentace s napojením na CRM a možností správy dokumentů i směrem k zákazníkovi. Tyto aplikace si zacho­vá­va­jí uživatelský komfort prostředí Microsoft365 a zároveň nevy­ža­du­jí výraznější investice do licencí, správy či dalšího rozvoje.“

Partnerství s Nintex umožňuje Konica Minolta nabídnout svým zákazníkům nové služby v oblastech Business analýzy, Expertní automatizace procesů, Robotizace procesů a Podpory systému. „Znalosti týkající se Business analýzy umožňují pochopit prostředí zákazníka, zmapovat průběh procesů a správně je následně přenést do automatizovaného režimu. Expertní automatizace procesů zajistí efektivní průběh tak, aby docházelo k úsporám času a z workflow byla odstraněna kritická místa. Tím lze podle našich zkušeností dosáhnout zrychlení celého procesu o více než 60 %,“ zdůraznil P. Atanasčev.

Pokud jde o Robotizaci procesů, tato znalost umožňuje konkrétní manuální činnosti nahradit programem – robotem, což je výhodné zejména při práci se staršími systémy, které nedokážou sdílet data pomocí IT rozhraní. Podpora systému pak pokrývá nejen IT Development, ale i Server Administraci a různé Integrace na další systémy a umožňuje zákazníkům méně se soustředit na provozní činnosti, a naopak ve větší míře se zaměřovat na primární cíle jejich společností.


 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.