facebook
Aktuality -> IT Business - 9. 4. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Konica Minolta pomáhá svým zákazníkům se zajištěním práce z domova

Konica MinoltaZákazníci společnosti Konica Minolta mohou požádat o bezplatné zprovoznění systému Microsoft Teams pro své zaměstnance, kteří pracují z domova. Ten jim umožní vzdálenou spolupráci, interaktivní komunikaci i bezpečné sdílení dokumentů. Společnost pro to uvolnila kapacity svých specialistů divize IT služeb.



Nabídka reaguje na aktuální situaci a vychází z portfolia služeb v oblasti Microsoft Office 365 a Microsoft Power Platform, které Konica Minolta uvádí v těchto dnech na český trh. Tyto služby jsou vhodné pro firmy, které kromě poskytnutí cloudových řešení potřebují zajistit také převedení stávajícího IT prostředí, školení zaměstnanců nebo vývoj doplňkových aplikací.

„Chceme se zachovat odpovědně v nastalé situaci a podpořit fungování svých zákazníků a tím i chod české ekonomiky. S pomocí aplikace Microsoft Teams můžeme de facto vrátit tisíce zaměstnanců zpět do práce. Bezplatnou instalaci jsme již nabídli stovkám firem z řad našich zákazníků a další s touto možností oslovíme v nejbližších dnech. Firmy kontaktujeme sami e-mailem, ve kterém se dozví konkrétní postup. Následně pro ně v řádu hodin připravíme zkušební verzi Microsoft Teams, kterou budou moci okamžitě využívat pro spolupráci, chat, videokonference a sdílení dokumentů z bezpečí domova,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech (KMBCZ), a dodal: „Nynější stav a aktuální specifické potřeby firem se sešly s plánovaným uvedením nových služeb pro efektivní využívání cloudových systémů. Mezi ty patří právě i Microsoft Teams. Rozhodli jsme se proto dát k dispozici naše personální i vědomostní kapacity, abychom v těchto časech z pozice dodavatele softwarů maximálně pomohli.“

Konica Minolta na českém trhu v posledních letech posiluje v segmentu softwarových dodavatelů. Prodej IT služeb generuje už téměř 40 % tržeb skupiny v ČR. Společnost investuje zejména do rozvoje cloudových technologií s využitím produktů Microsoft určených k podpoře osobní produktivity, spolupráce či takzvaného low-code vývoje aplikací. „Zatímco zavedení robotizace nebo například inteligentního CRM systému zefektivní pouze výrobu, respektive prodej a marketing, nástroje Microsoft Office 365 pro podporu komunikace, spolupráce a osobní produktivity, zefektivní chod celé společnosti napříč odděleními. Jsme přesvědčeni, že přechod a plnohodnotné využívání cloudových služeb společnosti Microsoft je nejjednodušší a nejdostupnější cestou, jak se výrazně posunout vpřed v procesu digitální transformace,“ informoval Michal Hanko, Business Development Manager divize ITS KMBCZ.

Podle zkušeností Konica Minolta končí proces digitální transformace u mnoha firem často pouhým pořízením nových technologií. Chybí důraz na jejich zavedení a efektivní využívání zaměstnanci v praxi. „Jsme jedni z mála dodavatelů na trhu, kteří se při zavádění cloudových služeb soustředí na všechny nezbytné kroky. Kromě prodeje licencí zajistíme také migraci celého IT prostředí, tréning uživatelů či vývoj aplikací na míru,“ vysvětlil M. Hanko s tím, že divize IT služeb vyvinula pomocí Microsoft Power Platform už desítky přizpůsobených aplikací, které rozšiřují standardní vlastnosti a možnosti tzv. first-party aplikací společnosti Microsoft. Největší zájem je podle něj o customizované aplikace ke schvalování faktur, řešení pro objednávání a interní schvalování nákupů nebo mobilní aplikace pro zaměstnance pracující v terénu.

„Snažíme se inspirovat zákazníky, aby změnili své zažité pracovní rutiny. Dokud budou firmy a uživatelé trvat na tradičních postupech, nevyužijí nikdy naplno potenciál moderních technologií. Vedeme proto své zákazníky celým procesem přechodu na cloudové služby. Snažíme se je inspirovat, podporovat a učit, jak dělat dosavadní práci jinak pomocí nových nástrojů. Tak, aby maximálně využili jejich klíčové benefity, jako jsou mobilita, jednoduchost, bezpečnost a agilita při jejich vývoji a implementaci. Nové způsoby komunikace, intenzivní spolupráce a masivní sdílení informací mění naše pracovní prostředí i naše návyky,“ uzavřel M. Hanko.


 
GFI
  

- Inzerce -

Zavedení digitalizace už nemusí trvat měsíce, ale dny

Konica MinoltaDigitální transformace stále představuje pro velkou část českých firem velkou výzvu. Nechtějí si nechat ujet vlak, ale obávají se časové náročnosti implementace nových systémů. Doby, kdy jste potřebovali k zavedení elektronické správy dokumentů měsíce, jsou už naštěstí pryč.

  

- Inzerce -

Service Desk jako účinný pomocník Správy základních registrů

GordicSpráva základních registrů (SZR) byla zřízena na základě zákona č. 111/2009 Sb. Vznik úřadu je datován k 1.1.2010, kdy je zahájeno budování registrů. Vlastní provoz SZR byl pak odstartován k 1. 7. 2012.