facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 24. 11. 2010

Konica Minolta magicolor 3730DN

pro cenově dostupný barevný tisk v malých firmách

Nová laserová tiskárnu Konica Minolta magicolor 3730DN představuje dostupné řešení barevného tisku pro menší pracoviště. Hlavními znaky tohoto zařízení jsou jednoduché ovládání, kompaktní rozměry, síťové rozhraní a ekonomický provoz. Magicolor 3730DN nabízí rychlost tisku 24 stran A4 za minutu, podporuje širokou škálu tiskových médií a dokáže tisknout oboustranně. Režim spánku snižuje celkovou spotřebu energie, přestože je tiskárna stále připravena k okamžitému použití. Nový spořící režim umožňuje použít při tisku obrázků méně barvy, ačkoliv je zachována dostatečná ostrost a kvalita pro tisk konceptů a podobných dokumentů pro interní účely.


Snadná instalace do již stávajícího tiskového prostředí je možná díky vybavení standardně používanými tiskovými protokoly či rozhraním pro připojení k počítači nebo do sítě.
Přístup do prostoru pro výměnu tonerů se nachází v přední části stroje. Používané polymerizované tonery Simitri HD poskytují kvalitní výtisky při nižší spotřebě energie a nižší produkci emisí. Jsou vyráběny s příměsí biomasy, jejich likvidace je šetrnější k životnímu prostředí.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.