Aktuality -> IT společnost - 2. 3. 2009

Telekomunikace 2009 za dveřmi

Ať IP telefonii aktivně používáte, uvažujete o ní nebo "jen" chcete získat bližší informace a zorientovat se v oboru, je pro Vás určena letošní konference Telekomunikace 2009. Právě kolem IP telefonie se totiž bude točit většina prezentací. V rámci konference bude problematika IP telefonie řešena z mnoha úhlů pohledu. Posluchači se budou moci seznámit s typickými nasazeními IP telefonie v praxi – ať již na čistě teoretických modelech nebo na případových studiích. Nebo s tím, jak pro IP telefonii maximálně využít již stávající infrastrukturu a chránit tak dosavadní investice, či jak si zajistit IP telefonii ve "vysokém rozlišení".


"Pro mnoho uživatelů, bohužel i z firemního prostředí, dnes představuje IP telefonie instalaci Skype, Freecallu, Viphone nebo nějaké podobné aplikace," vysvětluje Tomáš Přibyl, odborný garant konference Telekomunikace 2009. "Těmto jednoduchým udělátkům nelze upírat místo na slunci, profesionální přístup vyžaduje nesrovnatelně vyšší kvalitu. Ať se to týká čistoty přenášeného hlasu nebo dostupnosti služby. Ostatně, o tom, že dnes je IP telefonie jinde než před několika lety, svědčí i fakt, že se s ní lze setkat i v oblasti tísňových volání. To bylo ještě nedávno nepřekročitelné tabu..."
Konference Telekomunikace 2009 se bude konat ve středu 11. března 2009 v hotelu Diplomat. Podrobný program stejně jako informace o účasti najdete na oficiální webu akce zde.

 


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?