facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 11. 2017

Konference o IT Service Managementu

aneb Jak bojovat s temnou stranou IT?

ITSMFVe dnech 18. a 19. ledna 2018 se uskuteční dvanáctý ročník největší české odborné konference uživatelů a dodavatelů v oblasti IT Service Managementu pod názvem „Jak bojovat s temnou stranou IT“. Akce se bude konat v pražském hotelu Ambassador, Zlatá Husa.



Program konference je rozdělen do tří základních bloků. První blok s názvem „Service management - základní stavební kámen nejen pro IT“ se zaměřuje řízení IT služeb a jejich kvalitu. Ukazuje na obecnou platnost používaných, prověřených postupů a jejich univerzální použitelnost i pro jiné služby než služby ICT.

Druhý blok, Security & Cloud, reflektuje vznik a razantní nástup nových technologií a přístupů, které sebou přinášejí i nové problémy. V poslední době, zejména pod vlivem opakujících se hackerských útoků a jiných případů zneužívání ICT, je velmi důležitým tématem bezpečnost IT.

Poslední blok, který nese označení „Nové trendy a přístupy v IT Service Desku, ITILu.“se zaměřuje právě na nové přístupy v IT, které jsou jednak rozšířením dosavadních postupů řízení IT služeb v ITILu nebo doplňkem ITILu, který přesahuje původní rámec ITILu a prokázal svoji životaschopnost v praxi. Tyto přístupy by pak měly zajistit žádoucí přínosy digitalizace a automatizace v každodenních činnostech zákazníků/uživatelů IT služeb.

„Akce itSMF Czech Republic jsou primárně zaměřené na praktické zkušenosti. Pro mě osobně jsou přínosné prezentace, kde slyšíte co se podařilo, čeho byste se měli vyvarovat, jakých chyb jsme se dopustili. Tyto "lessons learned" určitě pomohou i jiným. Myslím si, že budou velmi zajímavé přednášky zahraničních hostů (Paul Wilkinson a Ian MacDonald), kteří jsou známí v Evropě. Věřím, že i účastníky konference budou dané prezentace inspirativní,“ odpovídá Patrik Šolc, předseda itSMF CZ.

„Již nyní máme zajištěné velmi zajímavé přednášky, které korespondují s mottem konference: Ovládejme a řiďme IT a nedopusťme, aby IT ovládalo a řídilo nás. Motto je pro letošek memento, které říká, abychom nezapomněli na základní poslání IT, tj. sloužit uživatelům v jejich každodenním životě. S rychlým technologickým pokrokem přicházejí nové výzvy, nové možnosti, které musí zvládnout jak dodavatelé, tak zákazníci IT služeb. Je důležité neustále zajišťovat, aby technologie sloužila a nesoustřeďovala naši pozornost na sebe samu, ale na způsoby racionálního využití novinek ve prospěch uživatelů,“ dodává Jaroslav Rokyta, místopředseda itSMF Czech Republic.

Přijďte se inspirovat zkušenostmi jiných. Nasajte pozitivní energii. Poslechněte si, jak bojovat s temnou stranou IT.

Registrovat se můžete až do konce listopadu za sníženou cenu EARLY BIRDS: conference.itsmf.cz

Pořadateli konference jsou itSMF Czech Republic a CACIO. Zlatými partnery letošní konference jsou společnosti GUIDEVISION a SUSE, stříbrnými pak partnery ALVAO, DEVOTEAM, EZÚ a TAYLLORCOX a bronzovým partnerem CQS. Konferenci realizačně zajišťuje společnost Fast & Simple s.r.o.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.